Τζοακίνο Ροσσίνι - Γεγονότα σε ημερομηνίες

Το εξωτερικό της Λα Σκάλα, της περίφημης όπερας του Μιλάνου, όπου παρουσιάστηκαν πολλές όπερες του Τζοακίνο Ροσσίνι. 1792  Ο Τζοακίνο Ροσσίνι γεννιέται στις 29 Φεβρουαρίου στο Πέζαρο, Ιταλία. 1804  Συνθέτει τις  Έξι Σονάτες Εγχόρδων. 1806  Γράφεται στη Μουσική Σχολή της Μπολόνια, γράφει την πρώτη του όπερα,  Δημήτριος και Πολύβιος. 1810  Γράφει αρκετές επιτυχημένες κωμικές όπερες:  Το Συμβόλαιο του Γάμου ,  Η Παράξενη Παρεξήγηση  και άλλες. 1813  Πρεμιέρα του πρώτου σοβαρού αριστουργήματός του,  Tancredi , στο θέατρο La Fenice της Βενετίας. 1815  Μετακομίζει στη Νάπολη, αρχίζει να συνθέτει την όπερα  Ο Κουρέας της Σεβίλλης , γνωρίζει την Ιζαμπέλα Κολμπράν. 1822  Παντρεύεται την Ιζαμπέλα Κολμπράν, εγκαταλείπει την Ιταλία και φεύγει στο Παρίσι και στην Αγγλία. 1824  Επιστρέφει και εγκαθίσταται στο Παρίσι. 1829  Συνθέτει τον  Γουλιέλμο Τέλο , αποφασίζει να μην ξαναγράψει όπερα. 1837  Συζεί με την Ολυμπία Πελισιέ, υποφέρει από την αρρώστια. 1846  Παντρεύεται την Ολυμπία Πελισιέ. 1857  Αρχ

Σαιν-Σανς - Το Καρναβάλι των Ζώων (Μέρος 2)

Οι χαρισματικές μελωδικές επινοήσεις του Σαιν-Σανς συνδυασμένες με τη χρήση θαυμάσιων αρμονιών και συγχορδιών, εξασφάλισαν στη μουσική του την αιωνιότητα. Διέθετε άλλωστε και αίσθηση του χιούμορ, όπως φαίνεται στη μουσική του έργου του Το Καρναβάλι των Ζώων.

- Καγκουρό

Ακολουθούν πηδηχτοί, αλυσιδωτοί ρυθμοί που αναγγέλλουν την είσοδο των Καγκουρό.


- Ενυδρείο

Δεν υπάρχει μπουρλέσκ ή σάτιρα στο Ενυδρείο. Αντίθετα, υδάτινες ριπές στο πιάνο υποστηρίζουν μια λυρική μελωδία στο βιολί και το φλάουτο.


- Πρόσωπο με Μεγάλα Αυτιά

Η γαλήνη διαταράσσεται πολύ γρήγορα από τα μουγκανητά και το ξεφυσητό του γαϊδάρου στο Πρόσωπο με Μεγάλα Αυτιά.



- Ο Κούκος στο Πυκνό Δάσος

Η νηφαλιότητα επιστρέφει με το κλαρινέτο να επαναλαμβάνει το ήρεμο τραγούδι του Κούκου στο Πυκνό Δάσος, ενώ οι συγχορδίες του πιάνου κινούνται ήσυχα γύρω του.


- Περιστερώνας

Τα πουλιά εμφανίζονται στον Περιστερώνα, με γρήγορα τρέμολι των εγχόρδων, που παρέχουν το υπόστρωμα για τη φλύαρη μελωδία του φλάουτου.


Σχόλια